- doc. dr. sc. Lovro Škopljanac, voditelj istraživanja
Docent na Odsjeku za komparativnu književnost Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Diplomirani komparatist, anglist, japanolog i konferencijski prevoditelj. Doktorirao 2013. godine radom pod naslovom Analiza prisjećanja na književna djela u empirijskih čitatelja. Znanstveni interesi: poredbeno proučavanje književnosti, suvremeni književni subjekti (čitatelji), kognitivno proučavanje književnosti, računalno proučavanje književnosti, proučavanje hrvatske književnosti. Detaljan popis njegovih znanstvenih radova dostupan je na CROSBI.
- dr. sc. Velna Rončević, poslijedoktorandica
Na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu diplomirala je studij Etnologije i kulturne antropologije te studij Poljskog jezika i književnosti, te završila slobodni studij Japanskoga jezika i kulture. God. 2014-2015 provela je na šestomjesečnom studijskom boravku Program for Specialists in Cultural and Academic Fields Japanske Fundacije u Japanu. Od 2016. radi kao vanjska suradnica na Katedri za japanologiju Odsjeka za indologiju i dalekoistočne studije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. 2021. godine doktorirala je s temom Recepcija japanske popularne kulture na primjeru obožavatelja anime i manga, a njen znanstveni interes obuhvaća područja globalizacije, fanovskih studija i antropologije budućnosti.
- Luka Ostojić, doktorand
Završio je preddiplomski i diplomski studij sociologije i komparativne književnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radio je kao novinar, medijski i književni urednik, filmski i književni kritičar, voditelj kulturnih programa i pedagog. Bio je glavni urednik portala za književnost Booksa.hr i izvršni urednik dvotjednika za kulturu Zarez. Autor je publicističko-beletrističke knjige Upomoć, pročitali smo knjigu! Klinički pojmovnik kritičkog čitanja (Kulturtreger i Kurziv, 2018.). Trenutno pohađa poslijediplomski doktorski studij znanosti o književnosti, teatrologije i dramatologije, filmologije, muzikologije i studija kulture. U znanstvenom radu bavi se proučavanjem utjecaja školske lektire na čitatelje u Republici Hrvatskoj.